Program ranog učenja engleskog jezika u sklopu redovitog desetsatnog programa

O PROGRAMU

Prirodno usvajanje engleskog jezika kroz igru i svakodnevicu

Program ranog učenja engleskog jezika integriran je u redoviti desetsatni program i namijenjen djeci od 3 godine do polaska u školu. Kroz svakodnevne aktivnosti, igru i interakciju s odgojiteljima, djeca spontano usvajaju jezik, razvijaju interes za komunikaciju i upoznaju različite kulture engleskog govornog područja.

Učenje kroz igru i svakodnevne situacije

Djeca usvajaju engleski jezik na prirodan način – kroz pjesme, brojalice, razgovor i rutinske aktivnosti, bez pritiska i formalnog učenja.

Razvoj jezične osjetljivosti

Program potiče razvoj slušanja, razumijevanja i izgovora te senzibilizira djecu za zvuk i ritam stranog jezika.

Upozavanje druge kulture

Djeca usvajaju engleski jezik na prirodan način – kroz pjesme, brojalice, razgovor i rutinske aktivnosti, bez pritiska i formalnog učenja.

Temelj za daljnje obrazovanje

Rano izlaganje engleskom jeziku olakšava kasnije učenje, stvara pozitivan odnos prema jezicima i potiče samopouzdanje u komunikaciji.

Postanite dio naše vrtićke obitelji

Zašto izabrati naš vrtić

Upisi u Dječji vrtić Vrtuljak provode se svake godine putem sustava eUpisi, a točan raspored i upute objavljujemo pravovremeno na našoj web stranici. Roditelji mogu birati između različitih programa ovisno o interesima i potrebama svog djeteta, a stručni tim vrtića uvijek je dostupan za podršku i savjet prilikom odabira.

dodante informacije

Detalji o ovom programu

Program ranog učenja engleskog jezika, verificiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH,  ostvaruje se u sklopu redovitog 10-satnog programa i kao takav ima ishodište u  Programskom usmjerenju odgoja i obrazovanja predškolske djece.

Program provode odgojitelji sa završenim A/B2 programom za stručno osposobljavanje voditelja predškolskih programa engleskog jezika.

Osim odgojitelja u Programu participira i vrtićka stručna služba, a stručnu suradnju provodimo s Agencijom za odgoj i obrazovanje te dječjim vrtićima koji ostvaruju programe učenja engleskog jezika.

Cilj programa je cjelovito zadovoljavanje djetetovih potreba, ravnomjerno poticanje njegovog cjelovitog razvoja, što znači da se u ovom programu, kroz iste vrste programskih aktivnosti, potiču svi aspekti djetetovih kompetencija navedenih za redoviti 10- satni program.

Kroz obogaćivanje redovitog odgojno-obrazovnog rada engleskim jezikom utječe se na transakcijsko učenje i primjenjivanje engleskog jezika u svakodnevnom životu kao i  poticanje želje djeteta za daljnjim učenjem engleskog jezika u osnovnoj školi i nadalje.

Specifične zadaće ovog programa su:

  • osiguravanje socijalnih i fizičkih uvjeta koji će poticati komunikaciju na engleskom jeziku,
  • razvijanje interesa i senzibiliteta za engleski jezik i njegov  fonološki sustav,
  • poticanje usvajanja riječi, jezičnih i fonemskih oblika engleskog jezika putem igre,
  • postupno slušno razumijevanje i komuniciranje na engleskom jeziku,
  • poticanje i podržavanje prirodne radoznalosti djeteta za komunikaciju na engleskom jeziku u svakodnevnim životnim situacijama,
  • aktivno slušanje i izgovor na engleskom jeziku ovisno o  dobi i razvojnim specifičnostima djeteta,
  • upoznavanje različitih običaja i kultura pojedinih zemalja engleskog govornog područja te upoznavanje i prihvaćanje rasnog identiteta drugih, prema načelima uzajamnog poštovanja, tolerancije i nenasilja.

Specifični sadržaji ovog programa su:

  • korištenje riječi, fraza i rečenica na engleskom jeziku u svakodnevnim dnevnim ritualima i aktivnostima popraćenima i na engleskom jeziku,
  • stihove, brojalice i pjesme na engleskom koje se temelje na rimi, likovni i dramski izričaj,
  • igre i plesovi s engleskog područja,
  • upoznavanje različitosti kultura
  • usvajanje osnovnih gramatičkih struktura engleskog jezika (osobne zamjenice, posvojne zamjenice, Possesive Genitive, imenice u jednini i množini s članovima, osnovni pridjevi i prilozi, imperativ 2. lica jednine, te 1. lica množine, Present Continious (glagol biti, ići, doći, hodati, plivati…), Present Simple (glagol biti, imati…), Simple Past Tense (glagol biti, imati…), Why-questions, osnovna pitanja s would).