Dječji vrtić Vrtuljak zamišljamo kao mjesto zadovoljavanja potreba i prava djeteta, mjesto sigurnosti i ugode, ljubavi, povjerenja, obiteljske atmosfere, drugi dom, mjesto slobode izbora, samo aktivnosti djeteta i raznovrsnih poticaja njegovog cjelovitog razvoja: tjelesnog i psihofizičkog, soci emocionalnog i razvoja ličnosti spoznajnog govora, komunikacije, izražavanja i stvaranja.
S tom vizijom pristupamo osmišljavanju i ostvarivanju cjelokupnog odgojno -obrazovnog konteksta – razvojno primjerenog planiranja, individualizacije u skladu s posebnostima pojedinog djeteta, organizacije prostora, izbora sredstava i aktivnosti, interakcije između djece i odraslih i djece s vršnjacima, primjene suvremenih odgojnih postupaka, praćenja napretka djeteta, suradnje s obiteljima, povezivanja vrtića s okolinom i timskog rada svih djelatnika.
Program za djecu od 1 do 7 godina koji potiče cjelovit razvoj kroz igru, kretanje, stvaralaštvo i svakodnevne životne aktivnosti.
1-7 godina
Učenje engleskog jezika kroz igru i svakodnevne aktivnosti, uz upoznavanje kultura i poticanje radoznalosti za jezike.
od 3 godine
Program potiče prirodno usvajanje njemačkog jezika kroz igru, komunikaciju i otkrivanje različitosti.
od 3 godine
Program koji njeguje duhovnu dimenziju djeteta, temeljen na kršćanskim vrijednostima, suosjećanju, molitvi i međusobnom poštovanju.
od 3 godine
Tjelesne aktivnosti za razvoj koordinacije, snage i zdravih navika – kroz igru, pokret i zabavu.
od 3 godine
Razvijanje glazbenih sposobnosti i kreativnog izražavanja kroz ritam, pjesmu i zvuk, uz očuvanje tradicije.
od 3 godine
Priprema djece za školu s naglaskom na razvoj samostalnosti, rane pismenosti, socijalnih i motoričkih vještina.
6-7 godina
Upisi u Dječji vrtić Vrtuljak provode se svake godine putem sustava eUpisi, a točan raspored i upute objavljujemo pravovremeno na našoj web stranici. Roditelji mogu birati između različitih programa ovisno o interesima i potrebama svog djeteta, a stručni tim vrtića uvijek je dostupan za podršku i savjet prilikom odabira.
Polazeći od razvojnih specifičnosti i važnih značajki učenja u ranoj dobi, a poimajući djetinjstvo kao razdoblje intenzivnog učenja, zahvaljujući mozgu koji je u to doba najotvoreniji za nova iskustva pa tako i za jezična, te prepoznajući interes roditelja, potreba za znanjem stranih jezika u današnjem suvremenom društvu vidljiva je u mnogobrojnim aspektima života. Djetinjstvo kao razdoblje intenzivnog učenja i stjecanja novih iskustva odlično je vrijeme za početak učenja stranog jezika, što potvrđuju i mnoga znanstvena istraživanja.
Istraživanja i razmatranja prirodnog učenja stranog jezika djece predškolske dobi potvrđuju kako početak učenja stranog jezika u ranoj dobi pospješuje bolje razumijevanje vlastitog jezika jer dijete postaje svjesno postojanja jezika kao fenomena. Osim za rano učenje stranih jezika, interes djece i roditelja za odgojem u vjeri, program je usmjeren na duhovnu dimenziju koja dijete čini osjetljivim za otkrivanje, primanje i oblikovanje njegova života u odnosu na vjeru. Također glazba ima značajnu ulogu i utječe na cjelokupan djetetov razvoj. Znanosti našeg vremena pokazale su da su granice odgojnog djelovanja muzike znatno šire nego se prije smatralo i ujedno dokazale da muzika utječe na cjelokupan razvoj djeteta – na njegov intelektualni, socijalni, emocionalni i tjelesni razvoj. Glazba utječe na disanje, rad srca i krvni tlak. Ona opušta i podiže raspoloženje, potiče na kretanje te ima izrazitu terapijsku vrijednost.
Razlog pokretanja posebnog sportskog programa leži u činjenici da tjelesna i zdravstvena kultura odnosno redovito tjelesno vježbanje snažno utječe na transformaciju djetetovih antropoloških karakteristika, formiranje motoričkih znanja, usavršavanje motoričkih postignuća, i sudjeluje u formiranju ličnosti te ga osposobljava za život i rad. Uvođenjem posebnog programa kinezioloških aktivnosti cilj nam je već u najranijoj dobi pozitivno poticati pravilan somatski i motoričko funkcionalni razvoj djeteta primjenom tjelesnih vježbi temeljenih na različitim motoričkim igrama i jednostavnim elementima prirodnih oblika kretanja kroz različite i djeci primjerene metodičko organizacijske oblike rada.
© 2025 Dječji vrtić Vrtuljak. All Rights Reserved. Designed by MEMI.